Autorizované centrum podpory (ASC)

Jako autorizované centrum podpory Palo Alto Networks je naše společnost oprávněna řešit výzvy a technické problémy našich klientů za pomoci vlastního týmu certifikovaných bezpečnostních expertů, kteří vám poskytnou včasnou reakci a řešení vašeho problému a zajistí dodání nejvyšší možné kvality služeb.

Vaše potíže řešíme my

Chápeme, že dohled a bezproblémový chod bezpečnostní infrastruktury je pro každou organizaci nejvyšší prioritou. Spoléháte na svou infrastrukturu, abyste zajistili plynulý a bezpečný provoz v celé síti. V případě technických potíží nebo bezpečnostních incidentů je tu pro vás naše společnost. Rychle a profesionálně vyřešíme technickou podporu, či odstraníme problémy, které mohou nastat.

S podporou H-Square ASC získáte:

  • rychlou reakci na jakýkoli incident certifikovanými techniky,
  • 24x7x365 technickou podpora v českém jazyce,
  • jasně definované SLA,
  • jediné kontaktní číslo a e-mailová adresa pro veškerou komunikaci,
  • jasný proces interní eskalace, který vede k rychlejšímu řešení, bez nutnosti eskalace u výrobce,
  • osobní přístup a technický tým, který dobře znáte,
  • vyšší úroveň eskalace v případě nutnosti založení TAC tiketu,
  • online sledování incidentů a e-mailové aktualizace o průběhu úkolu,
  • stejné časové pásmo, které umožňuje rychlejší časy odezvy a celkově lepší služby,
  • Service Level Agreement.

 

Smluvní úrovně poskytovaných služeb jsou v souladu s těmi, které zaručuje Palo Alto Networks.

 

Více informací naleznete v oficiálním datasheetu Palo Alto Networks.